söndag 10 augusti 2008

Vem fan är det som knuffas?

ÅH! Denna dagen är så jävla tråkig. Hade tänkt storstäda mitt rum men det blev inte så, jag orkade inte. Istället för att städa ska jag umgås lite med Petra istället och sedan ska jag hänga med henne och Fredrik på bio. Och då kan jag passa på att lämna tillbaka en film till Fredrik som han glömde för typ evigheter sen (lite kuriosa)...

Men alltså, seriöst, är detta Augusti? Med mulen himmel och regn och kallt väder? Tror icke det va. Va fan hände med Augustivärmen, som faktiskt är obligatorisk i Sverige. Jag antar att den kommer komma samma dag som vi börjar skolan. Då kommer det bli sådär riktigt jävla fint väder och himlens alla Gudar och stjärnor riktigt skriker till Sverige; In your fucking face!!!
Ska va slå vad att det kommer bli så! Jag väntar (och ja, jag är bitter)...
Nu kom Petra så jag måste sluta...

Inga kommentarer: