söndag 17 augusti 2008

Som en karusell

Vi var på Danmarks tivoli och firade min lillebror Calles födelsedag.

Jag älskar Danmarks tivoli och jag älskar att åka karusell. Och det gör mig glad att jag älskar att åka karusell, även de som går fort och snurrar. Helst ska de gå fort och snurra och det glädjer mig att jag tycker så, för det betyder att jag inte blivit gamla ännu. För när man börjar må illa av virvelvinden, då börjar man bli gammal.

Det är lite av en tradition att åka till tivoli och fira Calles födelsedag, dock har den traditionen förfallit lite på senare år men detta året var vi iaf här igen.

Vi åt på någon slags kinaresturang och det var jävligt gott och jag blev jävligt mätt. Säga vad man vill om de danska kineserna men de bjuder på mycket mat för pengarna...

Grattis bror

Inga kommentarer: