lördag 9 augusti 2008

Hurra för Gud

Kan ju tillägga att min ständiga dröm om en drömkropp ala Kate Moss för tillfället är lagd jävligt långt bak på hyllan....

.... Fan, jag hatar min gener, och avundas dom som kan smälla i sig vad som helst utan att det syns på dom. Dumma Gud...

.... Eller nej, jag ska ju inte kränka Gud, då blir han bara arg och kommer säkert försämmra mina gener ännu...

... Jag lyckades verkligen få Gud att framstå som en bitter jävel...

.... Va fan, Jag kan ju inte svära och syfta på Gud i samma mening...

.... Som jag precis gjorde...

.... Men skitsamma, alla vet vi ju att Gud har ett sju himlens stort sinne för humor och ironi. Hurra för Gud :)

1 kommentar:

Evelina sa...

DIN BLOGG GÖR ONT I MINA ÖGON :O Du vill ha en bloggdesign av mig - jag är bäst. Hahaha. Nej men: why the colors?^^

Evelina
Evlajn.blogspot.com
evlajndesign.blogg.se