torsdag 28 augusti 2008

Jag vill ha en blå!!!!

Idag har jag möblerat om lite i min bokhylla. Flyttat på lite böcker och så. Hade råkat ställa "Kukbruk" bredvid Bibeln och även om jag knappast är konservativ så finns det faktiskt en gräns även för mig.

Idag har jag haft d-dag. Mamma väckte mig precis innan hon skulle gå till jobbet och jag var ganska pigg tills jag upptäckte att klockan bara var halv nio. Då gick jag och la mig ge och sov till ett. Hey, har man d-dag så har man.

Sedan efter att jag vaknat för andra gången så har jag inte gjort så mycket. Ätit frukost framför TV:n samtidigt som jag såg på 'Saltkråkan' (som jag bara äääälskar) och kommit fram till att jag måste banta. Fast banta är ju bara såå 2003. Så jag får se hur jag gör.

Jag hade tänkt laga min byxor idag och göra mig av med mitt dåliga samvete men jag får se om jag hinner. Jag ska försöka hinna laga byxorna idag men det dåliga samvetet kan jag ta itu med på fredag.

Min garderob börjar bli överfull. Jag får knappt plats med fler kläder. För nu när jag väl har städat mitt rum och därmed börjat hänga in mina kläder i garderoben och inte bara slängt dom på min stol så känns det samtidigt som att garderoben blivit mindre. Någon som vill a lite kläder? Hör av er!

Samtidigt längtar jag efter mer kläder. Jag längtar efter snygga t-shirts. Har sett hur många snygga som helst på asos.com men jag pallar inte be mamma köpa dm. Eftersom jag råkar vara född i December så är jag fortfarande 17 och därmed har jag inte kort som jag kan handla med på nätet. Fuck också...

1 kommentar:

Lajki sa...

Nu stjäler jag första paragrafen i senaste inlägget, för det var nog det roligaste jag läst på länge ^_^

Lägret var HELT HYSTERSIKT ROLIGT! Must debrief you soon. om inte annat ses vi ju på söndag :)

POSS.