torsdag 14 augusti 2008

Jag är så rörd att jag vet inte vart jag ska ta vägen!

AAAAAAH!

Vad var det jag sa: PAGE! I ditt ansikte...
Jag har så kort hår, jag vet inte vad jag ska ta mig till. För typ bara en och en halv månad sen kunde jag ta på mitt hår med handen bakom ryggen, mitt hår var långt. Nu är det så kort att det knappt går till axlarna. FAN!

Okej visst, det är inte slitet längre. Mina Wingren/Hanssongener om tjockt hår syns äntligen igen för första gången på typ ett halvår. MEN, mitt hår är kort. Mitt hår är kort. Mitt hår är JÄTTEkort. Jag passar inte i kort hår, jag vet ju det, mitt ansikte är alldeles för avlångt. Plus att nu ser jag mer än någonsin ut som en glamrockare. It's the final countdown indeed.....

Jävla frisör...

Fast hon var snällare än min gamla, hon förstod faktiskt att jag ville behålla håret så hon sa att hon gjorde så gott hon kunde. Hon var snällare och skällde inte på mig för att jag inte köper produkter till mitt hår för 5000 i månaden... Tack så mycket :)

... Men ändå, jävla frisör och jävla hår

Inga kommentarer: