fredag 8 augusti 2008

Fucked up what? What did they do right?

Okej, det är konstaterat, Eddie Izzard är min andre Gud, han är fan queen bee forever  xD Har precis (igår faktiskt) köpt en dvd med hans stand-up 'Glorious' och igår satt jag och Petra uppe i min soffa och skrattade, åt filmen alltså. Som sagt, Eddie Izzard is the SHIT! Och trots att jag typ hade sett alla hans grejer innan och typ kan dom utantill så skrattade jag ändå hejdlöst... 
Men seriöst, (för att dömma alla på förhand) men jag tycker inte särskilt mycket om killar i smink. MEN, Eddie Izzard lyckas ta mig fan vara sexig, med mörkt nagellack och rött läppstift. Hur fan lyckas han? Ja, jag vet inte hur han lyckas men boy, vad han lyckas. Män i smink, no-no men Eddie Izzard, yes-yes. Några andra kända män som jag skulle vilja sexa är Bruce Springsteen och Brad Pitt i Snatch, FITTA vad sexig han är i den filmen, helt jävla osannolikt...

Aja, egentligen hade jag tänkt dra om hur man sommar har varit, hur Brantås var innan, hur min dag idag har varit och hur resten av mitt sommarlov ser ut. Men skit samma!

Inga kommentarer: