lördag 9 augusti 2008

Plattång, miss Marple?

Klockan är snart fyra och jag är trött och mätt, och ganska tillfreds förutom lite ångest över att jag har satt i mig typ en chipspåse och typ ett halvt kilo godis. Efter att jag kommit hem från bilrundan ringde jag Lykke för att kolla om hon var ledig, dock var hon inte det så jag bestämde mig att ha lite ensammys (hur perverst det än låter) med mig själv genom att hyra film och köpa godis och chips och, tja... Njuta...

Kvällens filmval blev Shaun of the dead (den var rolig och jävligt engelsk) och Tjenare Kungen, som jag har sett förut och som jag bara älskar. Ni som inte har sett den se den, och helst imorron (För alla centralskolan-fans). Kändes i och för sig lite onödigt att hyra den eftersom jag redan sett den rätt många gånger men va fan. Jag hade ju MYSKVÄLL för fasen.

Nu har jag tittat på båda filmerna plus det mesta av extramaterialet och jag har dessutom surfat lite på vårat kära internet och kollat på kläder. Jag älskar kläder.

Nu funderar jag på vad jag ska göra. Jag funderar på att gå upp till mamma och hälsa på henne när hon jobbar men jag vet inte om jag orkar (jag menar, hon jobbar ju skitlångt härifrån, duh). Får se, eller så surfar jag lita till och sedan går jag och lägger mig, den planen känns mer lockande...

Inga kommentarer: