torsdag 28 augusti 2008

Grepp om historien

Sitter fortfarande vid mammas dator (eftersom jag inte pallar fixa min) och leker lite. Jag är nämligen ledig imorron. Och tyvärr visade det sig att jag inte alls är ledig på fredag som jag trodde, utan jag måste släpa mig upp sängen och palla mig ner till södra för att ha teater i en massa timmar.
Idag hade jag en lektion, i samhäll, på en timme ungefär. Sedan följde jag och Johanna Petra i Botulfs där tog vi förväl av Petra och Johanna och jag fortsatte hem till mig. Där vi fikade och pratade om framtiden, typ vad vi ska göra efter trean. Vi hade båda bestämt sedan tidigare fast på olika håll att vi ska åka till Taizé. Så nu kommer vi antagligen åka dit tillsammans.
Efter att jag följt Johanna till tåget så gick jag och mötte Essiebotulfs (med några timmars paus emellan i och för sig) där skedde stora affärer. Hon gav mig pengar och jag gav henne en bikini.
Nu sitter jag framför datorn och är trött. She is too tired hu?
Plus att Katja är här igen och kräver uppmärksamhet.

Inga kommentarer: