fredag 8 augusti 2008

Lite sammarbete, bitte!!!!

Idag har jag absolut inte gjort någonting. Vaknade halv tre utav att det regnade och gick ner och åt frukost samtidigt som jag kollade på invigningen av OS. Sedan åt jag en miserabel lunch och sedan åkte jag och mamma ut och övningskörde. Jag är en sådan jävla tråkig människa just nu, jag skyller på vädret. Var i helvete är augustisolen någonstans?! 
Jag vill egentligen tillbaka till Brantås en vända innan skolan börjar (som börjar snart) men jag antar att om jag ska någonstans så måste jag väl till typ Aneboda, får väl typ prioritera pappa lite, jag har inte träffat honom på hela sommaren. 
Min rygg gör ont, jag börjar känna mig gammal. I och för sig så började jag känna mig gammal redan i typ femårsåldern och fick åldersnoja i samband med att jag slutade äta barnmat så skitsamma egentligen. 

Nu har jag föresten snart läst ut den tredje och sista boken av Stieg Larsson, bara en notis lixom. Jag läste den första boken på tågluffen och nu är jag typ fast, jag har inte läst såhär mycket på hur länge som helst.... 

Just det, äta!

Inga kommentarer: