onsdag 20 augusti 2008

So kiss me, I'm shitface

Då har man haft sin första dag i skolan. Nu har jag fedeångest. Fy fan vad tråkig Spyken är. Fast nu är det bara ett år kvar, och eftersom jag gått där i två så är det lugnt

Det har börjat en ny kille i vår klass, vilket är lite sjukt eftersom innan har Fredrik lixom varit the one and only. Han (inte Fredrik utan den nya killen) var från USA och skulle studera i Sverige i ett år. När Mikan frågade honom varför han valt att åka till Sverige svarade han något i stil med att Sverige verkade vara ideallandet med en fungerande politik och ekonomi och överlag ett bra land, fatta vad besviken han kommer bli när han upptäcker hur tråkigt det är här i Sverige, framförallt i Lund innan man blir riktig student och skriver in sig på en korridor. Men han verkade skön i alla fall, han hade piecring i tungan och han hade tydligen haft piecringar lite varstans i ansiktet men dom hade han tagit bort. Jag gillar piecringar, så fort jag blir 18 och ekonomiskt oberoende (för det kommer jag ju bli i samma veva...) så ska jag skaffa en massa piecringar, typ.

Efter skolan hämtade jag ut fotona från tågluffen och så satte sig jag, Petra, Kajsa och MikanMcDonalds och snackade skit lite grann. Det var mysigt :)

Egentligen var det tänkt att jag skulle till Malmöfestivalen idag tillsammans med Lykke och några till men jag tror inte jag pallar, plus att mina pengar är slut. Har ätit upp dom. Plus att jag faktiskt har skola imorgon, till skillnad från Lykke, som gått ut (slampa)

Inga kommentarer: