måndag 11 augusti 2008

Och jag bara poff

HAHAHA okej, jag har världens sämsta humor, eller den är till och med nästan på gränsen till pinsam. Men jag skyller på pappa, det är han som har introducerat mig för skiten. Hela min uppväxt var lixom kantad med Steffan och Krister, Fyll frys och Snålvatten och Jäkelskap. Seriöst, det skadar en på sikt. Men fan vad kul det är...
I alla fall. Om man har sett på buskishumor ett par gånger så vänjar man ju sig, det är bara så. Så det är inte mitt fel att jag har vant mig, jag råkar bara tycka att det är jäävligt roligt.

Okej, så denna läken leder kanske till något ganska omogen humor....
Så se den inte om du är mogen...
Men fy fan vad jag skrattade...

http://www.youtube.com/watch?v=Af3rv5aryrQ

HAHA, "seåg du när jao eåkte skidor?"

Inga kommentarer: