fredag 22 augusti 2008

Strawberry white

Det är ganska skönt att vara helt ledig på en fredag :) Jag vaknade vid typ 12 eller nåt. På måndag börjar jag i och för sig 8.20 men det är bara en lektion. Dock är det Franska steg 3 på Katte. Jag misstänker att dom lektionerna kommer bli en jävla pina efter ett tag eftersom dom är så långa och ligger antingen först eller sist på dan.

Jag träffade Essies igår och gick en promenad med henne i natten. Vi gick först till stationen och där rökte essie och sedan gick vi tillbaka mot värpinge och på vågen köpte vi glass. Jag gillar glass, men jag frös när jag åt den eftersom det var så kallt ute. Alla vet ju att det är för kallt för att äta glass om det inte är över 22 grader. Fast egentligen tror jag inte att det är så. Det är bara det att det har blivit inpräntat i skallen på en sedan man var 4 månader att det är för kallt för att äta glass innan mitten av Juni och efter början av Augusti.
Men egentligen stämmer nog inte det.

Idag har jag inte gjort någonting. Funderar på att gå ut och sätta mig i trädgården men Felix klipper gräset så det är inte direkt så att jag kommer få någon lugn och ro där...


Aja. Over and ut

Inga kommentarer: