söndag 30 mars 2008

Jag har ett batteri i min jacka

Idag har jag jobbat tillsammans med Lykke i kyrkan och det var ganska kul :) Barn är söta...
Jag steg upp yup halv nio eller nåt och det är hiskiligt tidigt för en söndag. Så var jag i kyrkan till tolv och sedan gick jag hem och sov. Jag får nästan alltid ont i huvet när jag sover på dan men det är fruktansvärt skönt. Inte att få ont i huvet då utan att sova, det är skönt.
Nu sitter jag och försöker planera gymalektionen imorron. Det är svårt. Jag har typ, idétorka. Att komma på rörelser till uppvärming, ja hur då? Och det var typ ett halvår sen jag gick på Capoeira. Jag vill iochför sig skitgärna börja igen men jag tror inte att det blir så denna terminen. Kanske nästa, om jag hittar någon att gå med vill säga.

Nu ska jag fortsätta plugga.

.

Inga kommentarer: