tisdag 1 april 2008

Klart som fan det går åt helvete med Sverige när alla är så jävla inkompetenta

GAH! Jag blir galen av längtan till den dag jag kan göra sånt..


Idag är det första april. Det är sjukt jobbigt för ingen vågar tro på något man säger om man berättar en historia för nån tillexempel. Jag luras ju aldrig så första april är lixom inte speciell dag för mej. Jag försökte luras när jag var liten men det gick ju bara halvbra. Folket som jag försökte lura gick aldrig på det. Sedan är det ju så taskigt att lura någon, eller det beror i och för sig på hur man lurar någon men vissa bus är ju inte roliga, bara taskiga.

Tillexempel igår så läste jag en gammal Kp-tidining (jag veet, men det var det enda som fanns att läsa och jag kunde inte sova) och i den tidningen så finns det ju en sådan bussida och det var seriöst helt sjuka bus. Jättemånga bus i den tidingen handlade i stort sett bara om att vandalisera. Typ om någon man kände skulle ha födelsedagskalas och så skulle man hälla salt i tårtan och en massa sånt skit. Det är ju bara taskigt...


Igår höll jag lektion i Capoeira, det var verkligen skitkul. Fan vad jag saknar att träna det. Igår då när jag lärde klassen det lilla jag kunde så kom jag ihåg hur jävla kul det är. Lätt att jag ska börja igen och fatta vilken bra träningen det är. Jag har träningsvärk :D

Jag har ju kontakt med en snubbe från Brasilien som håller på med Capoeira, han är jävligt ball. Han kan noll engelska och jag fattar ju inte portugisiska alls. Så det enda vi gör när jag vi snackar på msn är att först skriver han någor på portugisiska och jag svarar typ: Yes yes.

Sedan skriver jag något på svenska och han skriver yes yes...

HAha!

Lätt att jag ska åka tillbaka till Brasilien någon dag. Jag fick sån backflash igår om hur kul jag hade och jag gick ändå inte ut och festade så mycket eller något sånt senaste jag var där. Förutom när jag träffade den här snubben då.

Jag ska ta mig fan flytta till Brasilien och lära mig Capoeira på professionell nivå och lära mig volta. Detta ska ske mycket snart för jag vill verkligen bort från Sverige ett tag. Även fast jag tycker Sverige är fint och nu är det ännu finare eftersom våren börjar komma men ändå, jag börjar tycka det är tråkigt. Nä efter studenten, då jävlar :D inkompetenta


.

Inga kommentarer: