söndag 20 april 2008

Är jag uggla?

Igår, kan man säga, hade jag den värsta fyllan jag någonsin haft i hela mitt liv. Vilket är patetiskt.
Vi var i Danmark, jag drack för mycket utav en för stark dryck. Efter ett tag kunde jag knappt gå och det slutade med att jag spyde. Äckligt? eh, JA!

Men det var dock inte så jobbigt att ta sig upp ur sängen nu på morgonen som jag trodde att det skulle vara. Det funkade faktiskt och jag är nog egentligen inte jättebakis idag. Jag är bara utmattade. Det är i och för sig inte heller bra, men ändå.

Det gick ganska bra på jobbet, och jag måste säga att Dan är nog världens skönaste präst. Det var dop idag, en flicka som hette saga skulle döpas och när hon hade blivit döpt sa Dan: Jaha, Saga, välkommen till församlingen Du blir i och för sig inte medlem i denna församlingen utan i Torns men det får väl gå bra ändå.
Han är fedt skön, min präst.
Lykke var i sthlm så hon missade jobbet, den jävlen. Fast hon har det nog jävligt kul däruppe.
Rebecka är också där minsann, varför är alla i Stockholm utom jag?

Nu ska jag skriva på mitt historiaarbete om Sovjet och sedan ska jag sova och sedan ska jag skriva på engelskaredovisningen. Jag har alldeles för mycket skolarbete, dom som säger att estet är slappt kan TA SIG!!!

OM FEM DAGAR ÅKER JAG TILL TAIZE (Jag tror det är fem dagar iaf, jag orkar inte räkna dom)

1 kommentar:

Anonym sa...

Åker du på fredag din jävel?