måndag 14 april 2008

Ben&Jerry

Nu är jag hemma. Och jag har problem. Dels börjara jag bli stressad inför det stora STORA arbetet som vi ska lämna in i historia på fredag. Har jag börjat? Nej.
Shit och dom säger att vår klass är satsig. HAHA!
Sedan så lyckades jag inte få med min cykel hem från skolan. Framhjulet åkte av ideligen. Nu står den på botufls någonstans, min dumma jävla fina cykel. Jag fick iallafall inte hem den, fast jag försökte göra någon slags alternativ lösning/laga cyklen. Ja, det gick ju bara halvbra eftersom cyklen står kvar på Botulfs...
Efter att jag frsökt laga cyklen var jag så arg så jag gick och köpt Ben&Jerry glass. Jag hade klackskor på mej. Inte helt skönt. Jag har aldrig haft så ont i mina fötter under hela mitt liv. Eller, kankse när jag var i Danmark på Retro (skittråkigt disko, åk aldrig dit, alla människor där är typ 16) och hade på mej Elis skor som var för små. Men dom hade iaf inte klack på sig....
Så nu har jag ätit Ben&Jerry glass och jag mår lite dåligt...
Fast jag får passa på att frossa idag för idag är sista dagen som jag får äta godis (here we go again). Jag, Eli och Majs ska från och med den 15 april (imorron) börja tänka på verkställa våra vinterkroppar inför beach 08 (haha).
Jag vet vad många av er tänker och dte gör mej trött. Men jag ska agumentera emot någon annan gång när jag har tid/lust/ork. Huvudsaken är att jag vet vad jag vill, och vad jag inte vill. Och från och med imorron så vill jag INTE äta något mer godis (iallafall ska jag intetala mej det).

Inga kommentarer: