tisdag 22 april 2008

Jag kan inte hjälpa att du är ful och inte har några vänner.

Shiit, nu är karusellen igång på riktigt!!
Idag körde Petra en avfärgningskur på mitt hår. Det skulle gå från svart till blont. Så blev icke resultatet...
Jag var jävligt orolig ett tag att jag få tomatrött hår med blonda slingor men så blev icke resultatet heller.
Resultatet blev mörkt brunrött, typ. En hårfärg jag aldrig haft förr. Och med tanke på hur mitt hår HADE kunnat se ut efter en sådan avfärgningskur (den är inte nådig ska jag säga) så är jag ändå hyfsat nöjd med resultatet. Med andra ord är jag snygg.
Det sa till och med Eli när hon upptäckte att jag hade färgat det, hon sa: Nej shit vad snyggt, jag tycker nästan att den hårfärgen är snyggare än svart, och blont.
Typ något sånt sa hon, vilket gjorde mej glad :)

Igår klättrade vi på gympan nere vid Östra Torn. Det var skitkul för jag har aldrig klättrar för. Vi hade två instruktörer. Den ena hade gått på Spyken för ungefär 20 år sen (coolt?) och den andra var snygg. Det var lite du-får-ta-mig-hårt-mot-klätterväggen-om-du-har-lust faktor när man såg honom.
Eller, nu låter det som om han var en grekisk Gud, det var han inte, han var bara snygg. Men det är något med killar som är bra på något, skitsamma vad du är bra på bara du är bra på något (helst ska du vara bäst), då blir du sexig nästan oavsett hur du ser ut (så länge du inte har puckelrygg eller är tjock, då bangar jag). Jag menar, du kan fan vara bra på plockepinn, bara du är tillräckligt duktig så går jag fan igång xD

Nu ska jag sova. Elinor ska sova inne hos mig inatt och vi ska prata om Brantås och om sommaren.
Den 24:e maj ska vi dit :) Ih! vad kul.
Om fem dagar åker jag till Frankrike :)

Inga kommentarer: