tisdag 15 april 2008

This is fucked

Sitter i skolan, högst upp i ett rum i d-huset. Det finns typ ingen luft alls härinne, det är skitkvavt och jag börjar få ont i huvudet... Och bli irriterad.
Vi ska skriva om en film vi har sett på Engelskan. Jag och min grupp har sett This is England (fan vilken bra film, se den!!) och nu ska jag skriva någon slags utvärdering. Såhär långt har jag kommit:

This is England

This is England is a movie about a young boy (Shaun)


Med andra ord, inte långt. Och min huvudvärk blir bara värre. Varför ska det vara så satans svårt för skolan att kunna installera ett hyfsat luftsystem så att man kunde koncentrera sig på lektionerna. Det orkar inte skriva nu, det finns inte tillräckligt mycket syre här inne för att kunna tänka. Jag börjar bli arg just för att jag är varm och inte kan andas ordentligt. Hur fan ska jag kunna skriva en text om en film när hjärnan håller på att få skador på grund av syrebrist jag bara undrar(?)
Jag är arg, på grund av att mitt blodsocker (eller nåt) sjunker undan när det inte finns syre och att mitt huvud spränger och att det är så varmt så att.... AAAAHHH!! jag vet inte vad det är som är så varmt så att... AAAAAAHHHH!!! Jag blir skitsur, jag kan ju fan inte formulera mig... Nu ska jag gå ut och andas så att jag inte dör av syrebrist eller sprängs för att jag är så satans irriterad (på grunda av att det inte finns något syre) sedan ska jag ner gå ner till södra och ANDAS!!!!!!

Inga kommentarer: