onsdag 16 april 2008

Så är karusellen igång

Jag sitter i skolan i E11. Vi har historia och får använda lektionen till att skriva på våra historiaarbeten. Det är najs fast jag har inte gjort något, which is not najs...
Sovjetunionen. Sjukt intressant, sjukt stort, sjukt jobbigt, men fortfarande sjukt intressant. Dock är jag lite för lat för att orka börja jobba med ett arbete innan klockan tre på natten kvällen innan arbetet ska in. Men det ska det bli ändring på. Fast arbetet ska vara inne imorron, jaja jag får väl sitta uppe hela natten, det är inte mer med det.

Jag har köpt avfärgningsmedel nu och snart ska mitt hår blekas. Jag har länge tänkt färga håret tillbaka till blont men jag är lite orolig. Jag är ju så jävla snygg i svart hår... Men jag är ju snygg i blont också...
Det är inte lätt att vara en skönhet som klär i allt :P
Men det ska bli blont till sommaren i alla fall. Kommer inte palla med att det blir solblekt och sånt då vill jag ändå ha blont hår.
Så till helgen ska blekningsprocessen börja. Tills dess ska det svarta håret få vara kvar.

Inga kommentarer: