måndag 10 mars 2008

Jag vill duscha

Varje gång jag loggar in här glömmer jag att kryssa i rutan "kom ihåg mig" och jag blir lika sur varje gång. För det betyder att för varje gång jag glömmer att kryssa i rutan "kom ihåg mig" så tar det lite längre tid nästa gång jag ska in hit...

Idag bestämde jag mig för att INTE färga håret blont. Av en anledning: "Fy fan vad dyrt det där" är anledningen... Jag är en fattig student och harinte råd att lägga ut 100 spänn på håret bara för att jag var så dum i huvet och färga det svart... Mitt liv är inte lätt alltså...

Imorgon ska jag till R och hälsa på henne på hennes skola, det ska bli kul och se om jag kommer med rätt buss den här gången. Jag har nämligen en ovana med att fucka upp allting när jag ska resa med buss. Det går nästan alltid åt helvete. Jag minns när jag skulle hälsa på R en gång i somras och skulle åka buss ut till Falsterbo (nej okej, det var inte Falsterbo, men jag kommer inte ihåg vart det var) men jag hamnade INTE där i alla fall det kan jag berätta. Jag satt fast i typ Ystad (okej, det var inte Ystad heller, men du fattar) i en halvtimme innan nästa buss till Lund kom... Dum buss...

Imorgon är det även nationella kvinnodagen. Det är något med den som gör mig väldigt arg. Jag ska berätta varför men det orkar jag inte just nu. Det tar för lång tid (alldeles för lång tid) så jag ska göra det en gång när jag har tid. Då ska jag sätta mig ner och kräkas ut allt mitt hat mot sådana där dagar...
Jag hade tänkt att gå och duscha nu men det lät precis som Elinor gick in i badrummet. Om hon ska duscha, då blir jag arg. Då kommer jag spotta i hennes säng. Jag är smutsig och jag vill duscha, ska hon få ta duschen då va? NEJ, just det!

Inga kommentarer: