söndag 2 mars 2008

Drag Queen-lashes


Okej, så jag började inte min dag precis just nu okej?!

Orkade inte. Snart så ska jag.


Jag köpte 2 par ögonfransar till igår, på makeup store.

Detta är pinsamt, denna månaden har jag slösat 600 spänn på lösögonfransar. Vilken idiot gör det?

Men kom igen, döm mej inte. Dom är äckligt snygga. Och jag har fatiskt fyra par så dom kostade bara 150 spänn styck OCH det är inte sådana vanliga svarta som man köper på H&M. Nejnej, detta är heta, coola Drag Queen-lashes kompis. Så jävla feta.

Jag köpte ett par som hette "Gala", så sjukt fina. Dom var rosa längst in och sedan blev dom svarta och dom hade tre extra långa strån på sig som typ avslutades med fjädrar, ja det låter ju helt sjukt men det är lite svårt att förklara. Sedan köpte jag även ett par röda långa med lite diamanter på (Se bild). Väldigt fina, dom ska jag nog ha på mej på Tegan and Sara konserten. Det är mindre än två veckor dit, GAH!



Aja okej, NU ska jag börja leva den här dagen då!

Bye!

Inga kommentarer: