söndag 9 mars 2008

För lite socker.

Denna helgen har jag ätit 5 risifrutti. Seriöst, dom är beroendeframkallande. Det är ju typ, det enda socker jag äter nu sedan jag la av med allt. Och jag har faktiskt hållt mig. Det är underbart skönt att ha lyckats. Jag är en sådan som lovar mig själv saker hela tiden. Men jag håller dom mer sällan. Bara som en sådan sak som att jag ska sluta äta godis. Det har jag lovat mig typ 100 gånger men jag har aldrig hållt det. Utom denna gången, alltså jag har aldrig gått så här långt utan sötsaker. Och det är skönt att klara av det :)
Nu är det bara lite andra saker som jag ska fixa. Som håret tillexempel (åh ångest), jag måste få tillbaka min naturliga hårfärg så att jag slipper färga det. Sedan ska jag försöka se till att mina vader blir lika stora igen. Alltså, det är helt sjukt. Mina vader är olika stora, och då menar jag inte lite. Det skiljer typ 3 centimeter i omkrets, MINST. Och det är ju knappast lite.
Nu är det en vecka kvar sedan är det påsklov. Det är skönt. På påsklovet ska jag antagligen till pappa. Det var så längsen jag träffade honom (på höstlovet för att vara exakt), det blev ju aldrig av att jag åkte upp till honom under julen. Det suger att ha dåligt samvete för det. Han borde ju försöka fixa det nån gång. Det är ju hans ansvar att vi ska träffas också. Jag fattar inte hur min syster hinner träffa honom så mycket. Det handlar väl om att prioritera antar jag...

Nu ska jag sova.

Inga kommentarer: