måndag 3 mars 2008

Är mina ögon olika stora?

Nu är min helg slut. Skolan börjar imorron. Det känns trist, speciellt eftersom min svenskanovell inte är klar. Fast nu vet jag i alla fall hur den ska sluta, det visste jag inte innan. Nu vet jag i stort sett hela storyn och ska bara få ner den på papper. Lite framsteg har jag åtminstone gjort.

Lykke sov över hos mej igår. Vi var uppe för länge och tittade på youtube-klipp, sedan la vi provsminkningar inför Tegan and Sara konserten. Min sminkning blev lite knasig på ena ögat men det andra ögat blev ganska bra.
Sedan sov vi för länge och jag måste säga att Lykke tar otroligt mycket plats i sängen, och sedan på morgonen så kom Katja också och la sej på min kudde. Så jag blev utan kudde...

Sedan gick jag och Lykke ned på stan och hon köpte lösögonfransar hon också, ett par röda som jag har likadana som (mysko meningsbyggnad?). Hon ska också ha sina på Tegan and Sara konserten. Vi kommer se så coola och snygga ut, vi kommer se ut som Deag Queens, men jag brukar tycka att Drag Queens är ganska heta, dom har alltid skitstora ögon och värsta kindbenen.

Nu ska jag (finally) skriva klart min svenskanovell.

Inga kommentarer: