lördag 8 mars 2008

Strömavbrott

Vi har haft strömavbrott här hemma i typ en vecka. (förra söndagen) och först idag kom all ström tillbaka. Nedervåningen har funkat ganska länge men inte mellanvåningen där jag bor. Det suger.
Men det är ändå ganska bra, eftersom jag inte kunnat sitta vid datorn typ alls så har jag gått och lagt mig vid 9 nästan varje kväll. Och fatta vad jag har sovit. Så sjuukt skönt.
Eftersom vi har haft strömavbrott så har vi även haft en massa snubbar här som lagat det. Det var mest polacker (vita, okej) och det var ganska sjukt att gå runt i huset och sedan hoppsan hejsan möta en främmande man som man aldrig sett förr. Men det var okej, dom flesta verkade ganska trevliga. Plus att det var faktiskt en som var ganska snygg, han var typ 22 eller nåt. Och det var väl det som var snyggt med honom, jag minns inte så mycket om hans utseende nämligen.

Igår var jag i kyrkan. Det var mässa och mysigt. Jag hjälpa till att dela ut nattvard och jag klantade mig naturligtvid.
Man ska ju säga: Kristi blod för dig utgjutet.
Jag sa: Kristi blod till dej utgjutet.
Okej, no big deal, men ändå. Ville ju visa min kompetens men det gick ju bara halvbra...

Idag har jag varit hos J och bara slappat. Det var mysigt och hon har världens mysigaste hus och rum. Och en skirskön säng.

Imorgon har jag tusen saker att göra. Först ska jag köpa en tröja, sedan ska jag vara med E och sedan på kvällen så ska jag träffa Lykke och så ska vi göra tröjor. Det ska bli kul. Det är 5 dagar kvar till konserten.

En annan sak som är mindre kul är att jag kommer vara helt pank den här månaden. Och då menar jag HELT pank. Eftersom jag ska färga håret (SOM KOMMER KOSTA 1000 SPÄNN) så kommer jag vara slut på pengar. Och jag som ska göra en massa saker. Jag kommer behöva låna pengar av mamma oavbrutet. Och när man väl har börjat låna pengar av någon så är det så svårt att sluta.

tisadagkväll ska jag till R. Vi ska umgås och sedan ska jag hem på onsdag eftermiddag någon gång. Jag har D-dag på onsdag nämligen. Det är rätt najs att gå på Spyken i can tell :)

Inga kommentarer: