onsdag 26 mars 2008

Jag är en massa pengar fattigare...

Jag tror jag har börjat få tandsten på baksidan av mina framtänder. Jag försökte skrapa bort det med hjälp av en pincett, nu blöder jag i munnen...

Varför är klockan snart halv tolv? Varför är jag inte i säng? VAD GÖR JAG UPPE?!? Vid typ niotiden började jag tänka; Nej men om man skulle gå och lägga sig tidigt och kanske komma ifatt lite grann(?)
Gick jag och la mej? NEJ!
OCH FITTA, jag kom precis på att engelskaboken ska vara utläst till imorron. Har jag läst ut den? NEJ!
Jag är typ på sidan 23 eller nått... Bajs, typ.

Idag fick jag tillbaka två prov. Scenisk produktion och Historiaprovet. Scenisk produktions-provet gick det käpp rätt åt helvete på, tydligen. Fan, det kändes ändå bra när jag skrev det.
Jag fick IG. Så nu "måste" tydligen Gunilla sätta en IG-varning på mej.
Jag fattar inte grejen. Varför misslyckas jag?
Skolan har gått så jävla dåligt den senaste tiden och jag vet inte varför...
Varför kan den bara inte flyta på som det verkar göra för så många andra. Bara tanken på skolan just nu ger mej sån fet jävla ångest.
Jag fattar inte, hur ska jag kunna berätta för mamma att jag har IG-varning i ett ämne. Hon kommer bli så jävla besviken på mej...
Fan.
Historiaprovet kollade jag inte ens på. Jag vågade inte. Historia är ju ett ämne som jag tycker är sjukt kul ändå. Det är intressant. Men det går ju inget vidare där heller. Inte så bra som det borde.
Det gör det inte i naturkunskapen heller. Varför gör det inte det?
Jag tycker att naturkunskap är skitintressant. Framförallt hjärnan som vi håller på med nu. Hjärnans utvecklingstadier och olika ämnen i hjärnan som påverkar oss, det är ju spännande.
Varför går det inte bra då?
Varför kan jag inte bara flyta?
FÖR ATT JAG ÄR FÖR DÅLIG!!!!! THATS WHY!!

Jag har köpt två navelpiecringar idag (tänk på nått annat än skolan). En av dom har en bild på svampbob i sig. Så sjukt cool.

ES flyttade in i sin nya lägenhet idag. Fan vad snygg den är. Jag hade lätt kunnat tänka mej en sådan när jag flyttar hemifrån (plus tio rum till kanske?). Jag och P stack dit för att ge ES inflyttningspresenter. Vi hade med oss Chips, glass och kycklingvingar.
Fast kycklingvingarna åt vi upp i trapphuset när vi väntade. Fan vad gott det var, och fan vad jag fnissade.
Sedan hjälpte vi Es att packa in. Vi sorterade in alla hennes kläder i garderoben. Det var ganska kul, i fem minuter eller nått. Men efter att vi packat in så åt vi glass och åt chips och det var kul
:D
Sedan åkte jag buss hem, fan vad kallt det är ute...

.

Inga kommentarer: