måndag 30 november 2009

... And push!

Puh, har precis kommit tillbaka från gymmet med Mr. Bobert :D Vi var där tidigare än någonsin, fem över halv 8 för att vara exakt. Dom öppnat halv. Jag känner mej så hurtig.

Dock är jag lite ledsen. Jag trodde att jag skulle må bra av att träna på Friskis och slippa behöva jämföra mej med andra eftersom alla där är äldre än vad jag är och visst, det är dom. Jag var fortfarande yngst, och personen som kom efter det var typ 28. Men, det som gör mej ledsen är när jag stöter på tant Asta på 60 bast med snyggare röv än mej. Hur är det möjligt? Har aldrig sett en sån snygg röv på en 60åring förut. Den var snyggare än min. Så jävla taskigt. Pepp man blir på att träna då när ens mormor spelar en liga högre än en själv.
Nu ska jag plugga :D

1 kommentar:

mikaelaa sa...

ajajaj inte kul med superkärringar :/ men jag tycker att din gump är snygg iaf :) du ska få skaka den på fredag ;) (shit alltså, känner du hur jag bara peppar sönder inför astridlindgren?! får tagga ner lite nu) PUSS