fredag 6 november 2009

Vet du hur hungrig jag var innan jag åt?!

Dagens rubrik går till Daniel. Jag älskar hans sätt att prata.
Igår var det första konfaträffen i år. Det kändes kul. Jag har nästan oroat mej lite för jag har liksom inte trott att jag skulle ha tid, lust eller ork. Men nu tror jag att jag har det.
Jag kom dit och ungefär samtidigt kom Daniel. Och gud vad jag har saknat honom. Jag bara sprang fram och kramade honom. Jag är dålig på att hålla kontakten med folk men Daniel vill jag hålla kontakten med. Så nu ska jag skärpa mej. Det var sjukt kul att se honom igen. Och inne på Nöbbelöv fanns det en väldans massa ex-konfirmander från förra året. Jag blev sjukt glad över att se dom. Jag trodde inte att så många skulle komma med i ledarlaget.

Konfirmanderna verkade underbart söta och snälla och jag tror det blir ett bra år. Men det blir så klart inte samma sak utan Lykke och Charlie. Framförallt Lykke saknar jag något otroligt när jag tänker på kyrkan. Förra året var så perfekt för vi var ett sånt inbitet ledarlag jag, Lykke, Charlie och Daniel. Jag tror inte detta året kan slå förra året. Fast å andra sidan, jag har blivit överraskad förut. Det ska iaf bli kul att hålla på med kyrkan igen för det kändes som att det var hundra år sen. Det är egentligen bara några månader. Det ska bli så roligt att jobba med mina exkonfirmander och samarbeta med dom. Jag tror att vi kommer ha skitkul. För igår hade jag skitkul :)

När jag kom hem sen, vid typ halv 11 på kvällen, åt jag först och sen somnade jag på soffan. Sen fick jag ett telefonsamtal som höll mej upp till halv 4 ungefär. Det var ett bra samtal, tror jag, hoppas jag. Idag är jag helt slut. Höll på att somna på föreläsningen som var från 10 - 12. Jag glömmer bort hur mycket sömn jag behöver för att faktiskt fungera. Men dagen är bra. Eller hyfsat iaf. Stormig men det händer ju något och det händer rätt så bra saker.
Den svarta katten snodde precis lite bröd från min tallrik. Jag tror vi har världens sötaste kattunge. Eller nej, jag VET att vi har världens sötaste kattunge.
Vi har världens sötaste kattunge och bästaste också :D

Inga kommentarer: