måndag 23 november 2009

All you need to say to me

Oj, helgen gick fort. Jag hann med mycket men inte allt. Men jag hann iaf med att träffa Lykke och att gå på Tegan and Sara-konserten. Den var underbar. Helt jävla fantastisk. Mycket bättre än förra året. Och det spelade alla låtar som jag älskar som Soil, Soil och Ninteen och The con och My number och Call it off. Plus några nya låtar. Som jag inte riktigt hunnit lyssna in mej på men jag gillar deras nya album. Jag gillar deras förra (The con) bättre men detta är helt okej. Deras nya låt Hell är bra. Den kommer jag lyssna på många gånger under det kommande året tror jag.

Och Sara är sååå snygg att jag dör. Fick en lätt crush på henne i lördags. Så fruktansvärt jävla vacker att jag typ svimmade och dreglade samtidigt. Och jag är ändå straight. Men Sara är mitt undantag utan tvekan. Jag kommer vara lite kär i henne i någon vecka innan min besatthet går över. Bara för att hon är så fantastisk och vacker :)

Köpt en bandtröja med dom också. Nu är jag fattig men euforisk.


Sara är hon till vänster i bild. Visst är hon så sexigt, mystiskt vacker (ville använda alla de orden för att beskriva henne)



Jag har tentaångest.

1 kommentar:

mikaelala sa...

hihihi nu har jag röstat på dig med ;D oooh har hört att dom ska vara bra, ska spotifya dom nu...