onsdag 11 november 2009

Vaccinerad

Ojojoj vad jag är schleden. Och träningsvärk har jag på sidan av magen. Jag kan inte hosta ordentligt.

Igår tog jag spruta mot svininfluensan. Jag vet inte om jag gjorde rätt men jag tror det, hoppas det. Det gick sjukt fort, har nog aldrig fått en spruta så snabbt i mitt liv. På riktigt, jag satt hos spruttagaren i max 30 sekunder.
Idag är jag lite öm i armen men inte mer vilket känns bra. Läste på Aftonbladet att vaccinet än så länge har dödat 5 personer. Svininfluensan har dödat typ 8 - 9 i Sverige. De tre närmaste dagarna kommer jag gå runt och noja över att min kropp plötsligt ska kollapsa Sen, på typ fredag eller nått, då kommer jag kunna andas ut.

Nu ska jag dricka te och njuta av min lediga dag och inte tänka på mina problem på ett tag.

Inga kommentarer: