måndag 9 november 2009

Hurtbulle

Igår skickade jag iväg ett två sidor långt brev till Lykke där det var skrivit på både fram- och baksida. Och ändå kändes det som att jag inte fick med allt. Långt ifrån.

Idag har mitt liv vänts på tvären. Just nu är jag apatisk. Och fylld med något som jag inte kan göra något av. Två veckor tills mitt liv (kanske) tar slut. Eller gör en radikal förändring om man hellre vill uttrycka det så.
Oj detta blev alldeles för personlig. Men jag ska låta det stå. För det är så.

Idag är jag hurt av hurtiness. Alltså jag är hurtig. Jag och Robban steg upp 7 och åkte till gymmet halv 8 och tränade till 20 över 9 ungefär. Sen åkte vi hem och jag stack på föreläsning i två timmar. Jag känner mej så nyttig och pigg. Jag kommer bli så sund och nyttig. Och det bästa är, att om jag tränar så kan jag äta massa ostbågar utan dåligt samvete. PERFEKT! :D
Okej, jag har bara tränat en gång. MEN, det är början på mitt nya liv :)

Nu ska jag gå upp och lägga mej bredvid han som är min :)

Inga kommentarer: