onsdag 18 november 2009

Jag vet inte hur, man sätter kommatecken,

Okej, så jag tränade inte idag. Det visade sej att Robban inte heller skulle träna så jag sket i det. Han kände sej tydligen också sjuk. Så idag har jag tagit det chill. Är nämligen ledig så jag har gjort nada vilket har varit fruktansvärt skönt. Dock ligger plugget och petar mej på axlen hela tiden.

På söndag händer världens suprise :) Men innan dess är det ju faktiskt torsdag, imorron. Och imorron ska jag på konfaträff. Andra konfaträffen den här terminen. Och efter konfaträffen ska jag iväg till Lunds och jobba häcken av mig till typ 4 på kvällen. Tillsammans med Mikan, och Helena fick jag precis reda på av Petter. Jag blev inkörsporten till spykister 90 @ Lunds. Är det bra? Jag tycker det. Det är roligare att jobba med folk man känner sen innan.

Nu ska jag ta ut äppelkakan ur ugnen. Oj vad jag känner mej huslig när jag bakar.

Inga kommentarer: