fredag 4 december 2009

JAAA!!

Och, TENTAN ÄR ÖVEEEERR!!!

Fy i helvete vad skönt. Jag tror jag dör!!! Nu ska jag släppa det. Helt totalt. Om någon bara t-testning jag bara va? Så var det i och för sig innan också men skitsamma. Nu jävlar ska jag glömma allt som har med statistik att göra. Så får jag plugga om det inför omtentan som jag antagligen måste göra. Men nu i helgen, ska jag baraaa fira. Och äta. Känns som att jag inte ätit på flera dar. Åh jag vill ha potatismos! Mammas potatismos! Jag äter sällan ordentligt när jag har tenta eftersom jag bor på biblioteket, typ. Igår på biblioteket träffade jag Kajsa. Det var en trevlig syn att träffa henne.
Nu ska jag på stan och sen ska jag börja fixa mej inför kvällen. Ska fixa mej hela dagen :D Och bli världens sötaste rumpnisse.

1 kommentar:

mikaela sa...

åååh jaa rumpnisse såklart!! hehe vi får se hur det blir med hook ikväll, tror det kommer bli "favorit i repris" med både dansken och D där :P... meeeen VI ska ha det FETT maria! jag ska hjälpa dig att fira rumpan av dig, för det är du värd :) ses snart!! puss