tisdag 22 december 2009

Pedofili

Hihi, Alice är pilsk. Den lilla vita söta katten har precis slutat amma Haddok och nu, bokstavligt talat, skriker hon efter att bli påsatt. Hon går runt hela huset och bara jamar. Hon kryper på framtassarna med rumpan i vädret och svansen formligen vibrerar Det är sjukt att se en kåt katt. Hon försökte få Haddok att betäcka henne innan. Stackars Haddok som knappt är 4 månader blev ju helt nervös när han nästan blev våldtagen av sin egen mor. Naturen är twisted.
Elinor vägrar inse att Alice beter sig som en brunstig tjur (jag vet att det inte går att vara en brunstig tjur, därför är det roligt). När jag igår sa till Elinor att Alice var pilsk med tanke på hur mycket hon jamade sa hon bestämt: Det är hon inte alls det, hon har bara lite ont i magen.
Hon är som en orolig pappa som vägrar inse att hans fina lilla flicka har växt upp och kommit in i puberteten och börjat använda string.

En annan rolig sak. Idag hade jag inget att göra så jag tog en tur till Malmös industriområde (netonnet) och hälsade på en liten tomte som jobbade där. Tomten blev överraskad och sen fick jag följa med runt och titta på när tomten jobbade. Det var trevligt. Men framförallt var det trevligt att träffa tomten :)


Det snöade ännu mer idag. Jag blir så glad att jag blir helt euforisk och inte vet var jag ska ta vägen. Det slutar med att jag blir helt apatisk och bara sitter och tittar på snön som faller utanför fönstret.

Inga kommentarer: