fredag 27 juni 2008

Vi är fan inte släkt

Det stora(?) förhållandetesten 2008, har redan lagt ut det på bdb så kan lika gärna lägga ut det här också. Varför vet jag i och för sig inte, för testet är jävligt tråkigt...

1. Är du i ett förhållande? Nej

2. Om inte, varför inte? För att jag har en tentakel på magen...

3. Hur långt var ditt längsta förhållande? Men va fan, jag kan inte räkna...

4. Vad heter den du är/senast var i ett förhållande med? Emil

5. Hatar du ditt ex? Nej, men jag tycker han är dum i huvet.

6. Vill du bli tillsammans med ditt ex igen? Nej.

7. Har du kvar någonting från dina gamla förhållanden? Det ligger säkert en tågbiljett någonstans i mitt rum eftersom jag inte städat det på hur länge som helst...

8. Vad är DU mest för, förhållande eller strul? Vaddå för? Vilket jävla skittest...

9. Är du en player? Nej.

10. Har du blivit dumpad? Ja.

11. Har du blivit sårad? Nej, för det vill jag inte.

12. Har du dumpat någon? Ja.

13. Är du en bra partner? Oja.

14. Värsta raggningsrepliken någon kört på dig? Det kommer inte jag ihåg.

15. Är du kär i någon nu? Nej.

16. Har du någon beundrare? Ja, alla älskar mig.

17. Hur skulle du beskriva den perfekta partnern? Nej, jag orkar inte, det tar för lång tid.

18. Har du varit kär i flera samtidigt? Visst... när jag var 8.

19. Har du sårat någon allvarligt? Det hoppas jag inte.

20. Hur skulle du beskriva dig själv som partner? Som en kompis där du får en massa extra förmåner :P

21. När du vill ha någon, vad gör du? Tar honom.

22. Bästa raggningsrepliken? Men sluta, jävla tråkigt test...

23. Hur skulle den perfekta dejten se ut? Men vad i helvete, jag orkar inte...

24. Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv? Petra?

25 Tänder du på? Flaskor...

26 Är du gift i framtiden? Jag beräknar att gifta mig inom den närmaste månad, hade tänkt fånga en hårig grek nere på Zankatankatos...

Inga kommentarer: