tisdag 3 juni 2008

E det så? E det så? Det e så!

Sitter och lyssnar på musik när jag egentligen borde plugga (oh snap). Jag har blåbärsfläckar som inte vill gå bort, vi har ätit blåbärspaj eftersom Robban fyller år så har vi efterrätt. Nu är jag JÄTTEmätt. Fan, projektet få-snygg-smal-mage-till-bikinisäsongen kommer aldrig att gå. För jag äter för mycket skit.

Vi såg film på teatern idag om projektet med Mashirika. Petra har gjort och FIFAN vad bra filmen var, jag blev helt glad när jag såg den. Nu är alla i klassen ännu mer pepp på att åka till Afrika i trean. Vi ska antagligen träffas här hemma hos mig på söndag eftermiddag/tidig kväll för att snacka om det. Ha, jag kommer vara helt slut på söndag. Först ska jag jobba som vanligt från 10 till 12 och sedan ska jag jobba som servitris/allt-i-allo när Rikke ska ha fest för att hon blir präst (det där rimmade, typ) och när jag slutar får jag kasta mig på cykeln och åka hem för att träffa klassen. Shit, snacka om att jag kommer sova gott på kvällen sen.

Jag har hittat AngelFacebook äntligen. Vilken stalker jag är, jag har kommit på det, jag stalkar alla. Snacka inte med mig för jag är fast som värsta igeln sen. Bara som det är jag ringer ett gammalt hångel ett år senare för att han är på samma festival. Shit, jag är en igel som fan.

Nu ska jag lyssna lite mer på musik och förbereda skolarbetet, jag kommer ändå inte hinna börja jobba med skolan innan Desperate housewifes.

FITTA, vi har scenisk produktion tills imorron...

Inga kommentarer: