torsdag 12 juni 2008

"Kvinnor söker inte den där hårväxten tycker jag"

Idag tog Felix studenten, om ett år (och en dag) är det min tur. Jag får redan ångest...
Imorron ska jag på Lykkes student och kanske blir det så att jag drar vidare till en annan ute i Staffanstorp då rå.
Jag fick MVG i naturkunskap (OH YEAH), jag fick MVG i historia A (OH YEAH) jag får G i kutti (OH FUCK)...
HUR I HELVETE KAN JAG FÅ G I KULTURHISTORIA?!?!?!?
Alltså, den läraren är ju inte riktigt riktig. Det värsta är att hon sa till mig att hade hon bara bedömt mig på hur jag varit det senaste halvåret så skulle hon satt VG på mig men hon var tydligen tvungen att bedöma hela årets insats. Och visst, det fattar jag ju men det är ändå så jävla störigt. AAAAH! Jag ska aldrig mer skaffa pojkvän, dom bara fuckar upp det för en. Jag kanske till och med kunde fått MVG i kutti om det inte varit för allt det som hände i höstas. Och challe fattar ju inte, och jag har ingen som helst lust att tala om det för henne heller. Vad ska jag säga lixom?

Jag får VG i scenisk produktion i alla fall, det är jag ganska nöjd med. Problemet är bara att min klass är dum i huvet. ALLA får MVG hela tiden (typ) och inget annat är bra nog, VG är okej om du har lite svårt för ämnet men annars nej. Jag kan tillåta mig själv att få G i mattekurserna eftersom jag rätt och slätt SUGER på matte men det är också det enda. Att få G i ett annat ämne än matte som kulturhistoria då tar jag som en personlig kränkning mot min intellekt. FAAAN! Jag vill ju inte ha G i kulturhistoria, jag kan ju så himla mycket bättre.
Visst, det är skittöntigt och för att inte nämna onödigt att sitta och klaga över ett betyg men jag är så frustrerad Som sagt, jag går i en satsig klass. Och visst, det gör tydligen alla människor, precis alla gymnasister i Lund går i den absolut svåraste och mest preestigefyllda klassen. Men min klass är tydligen värst, och detta kommer inte från mig, nejnej. Rektorn, Challe, Gunilla och en massa andra lärare talar om det för oss hela tiden. Vi tar alla uppgifter på för stort allvar. Vår gympalärare hade tydligen berättat i personalrummet om när vi skulle lämna in en liten personlig rapport om kost och kondition Han hade tydligen fått in mindre doktorsavhandlingar, skojade han så roligt om. Haha vad jag bli utbränd...

Nu ska jag sova.

1 kommentar:

Maria sa...

Du är ändå bäst :) och vafan ska man med kutti till liksom?/penis