onsdag 11 juni 2008

Avsluta meningarna

1. Jag har insett att min senaste kyss… var jävligt bra.
2. Jag lyssnar på... det dova ljudet av din röst.
3. Jag pratar… om dig.
4. Jag tycker om… ganska få personer.
5. Min bästa vän är.. min högra hand.
6. Min första riktiga kyss… var på låtsas (höhö).
7. Jag avskyr när folk frågar… hur mycket jag kostar, för jag är fan gratis!
8. Kärlek är… ingenting för vanliga dödliga.
9. Någonstans, tänker någon på… hur skönt det är att nysa.
10. Jag kommer alltid att… vara en flodhäst.
11. Jag är hemligt förälskad i… tomten i min garderob.
12. Jag har aldrig… haft aids.
13. Min mobiltelefon är... rosa.
14. När jag vaknar på morgonen… somnade jag om.
15. Innan jag går och lägger mig… TRÅKIGT.
16. Just nu tänker jag på… sex.

17. Bebisar är… som små människor.
18. Idag har jag… ätit allt utom mat.
19. I kväll ska jag… sova.
20. I morgon kommer jag… sova?!
21. Jag vill verkligen… inte bli äldre.

Tråkigt. Tråkigt, tråkigt, TRÅKIGT

Inga kommentarer: