onsdag 11 juni 2008

Du skvallar!!!!

Giff.
Igår fick jag reda på att alla i min släkt läser min syster blogg, men ingen läser min. Jävla intressant människa jag måste vara då...

Min mamma bara "ja på Elis blogg..." "jag läste på Elis blogg..." "ja, Sten läser nog fortfarande elis blogg..." "ja, Sten har till och med kommenterat Elis blogg...". Medan hon pratade satt jag och funderade hur jag på en snyggt sätt skulle kunna skjuta in att hennes andra dotter också hade en blogg utan att låta för bitter och barnslig. Jag lyckades inte... Jag får väl leva med att Eli får den roliga uppmärksamheten medan jag får den som är bra. Calle får resten, vilket i och för sig är ganska mycket...

Min syster är rolig och ganska ytlig. Hon är rolig att lyssna på ibland. Som tillexempel när hon berättade att hon och J skulle sluta röka för att de ansåg att det var klasslöst. HAHA, KLASSLÖST!!!!
Okej, ni fattar inte. Men ordet "klasslöst" använder jag jämt för att reta Eli. HON använder det nämligen ganska ofta om typ det mesta.
"Alltså, jag tycker att urringade tröjor med up-pushade bröst är så klasslöst"
"Alltså, löstagbara extensions är bara så klasslöst"
"Alltså, jag tycker att hela hon är klasslös"
HAHA, så skön hon är ibland. Fast jag kan i och för sig hålla med henne till en viss punkt. Urringat ner till magen med superpush-up är ganska klasslöst om man inte bär upp det med stil, vilket ytterst få personer kan.

Jag och Eli satt under studsmattan och pratade om sommaren. Hon babblade på om Stockholm och om hennes och Jennys tripp till Danmark när dom var på någon slags klubb och kom in VIP. Jag satt mest och nickade och försökte hitta en lucka i hennes ständiga babbel om sig själv där jag skulle kunna få chansen att säga på ett så enkelt och smärtfritt sätt som möjligt att: JAG BRYR MIG INTE!!!
Fast jag hittade ingen lucka, plus att hennes ego hade tagit skada, och det vill vi ju inte...

Är det bara jag som väntar på att Ljungberg ska komma ut ur garderoben, hela gay-världen kommer hurra

1 kommentar:

kaffe m mjölk sa...

Du är INTE tråkig på ett enda vis, du är söt och underbrar och klok!(visste inte om bloggen bara). Älskar dig! Mamma