tisdag 17 juni 2008

>__< ---- ööuh

Nu har jag haft sommarlov i typ 4 dagar (?) och jag har så tråkigt... Jag får alltid ångest i början av sommarlovet för det känns som att jag inte gör något av det, sommarlovet är ett hav av tid men det känns snarare som att jag drunknar i det än som att jag utnyttjar det. Men okej, nu är jag löjlig eftersom jag klagar för att jag har för mycket fritid. Men aja, någon kanske fattar vad jag menar. Jag längtar till fredag, då ska min familj till Kattvik och fira midsommar där, det ska bli kul men vad som ska bli ännu roligare är när vi nästa dag ska till Brantås. Ojojoj vad skönt det ska bli. Jag har inte varit i Brantås på ett år typ. Så det ska bli så skönt att få komma till småland.

den 30:e åker jag, Essie och Petra ut i Europa. Shit jag är nervös. Det är mamma också, hon tycker att vi är för unga. Men jag tror det är lugnt, jag menar, skiter det sig totalt så tar jag bara första bästa flyg hem och åker till pappa eller nåt.

I torsdags tog Lykke studenten, jag var på hennes utsläpp. Hon såg så glad ut när hon sprang ut, om ett år är det min tur att vara glad. Sedan var jag på hennes student, jag och mamma var en utav de sista som anlände. Och det var Elis fel...
Jag gav Lykke ett kondomhalsband (det är ett måste) som innehöll tyska kondomer (fan vad fett) och en vit klänning som egentligen är min. Fast nu är den ju inte det längre, den är Lykkes. Den är fin fast den sitter mycket bättre på henne än på mig, hon har större bröst.

I söndags jobbade jag och Lykke i kyrkan för sista gången innan sommaren, det var mysigt. Det var bara en unge som var på lillkyrkan men shit vad söt hon var. Hon skulle visa allt vad hon kunde. Hon skulle slå kullerbytter och gå ner i brygga och stå på händer, först på två händer och sedan på en hand. Jag trodde hon skulle bryta nacken... Nu kan jag ändå förstå min mamma som fick panik bara jag ställde mig på en stubbe när jag var liten. Barn kan ju slå sig på det mest fantastiska sätt.

Just nu är jag hemma hos en kompis, fast hon är i duschen så jag kan leka med min blogg utan att vara insocial, hon är ju i duschen. När hon kommit ut ur duschen ska vi titta på film sedan ska jag hem och sova lite tror jag...

Inga kommentarer: