tisdag 10 juni 2008

Titt på fasen

...Också vann Sverige mot Grekland med 2-0. Så jävla bra!!!! Fredrik hade redan förutspått det men eftersom jag är en sån negativ jävel så förväntade jag mig det värsta fram till den 67:e minuten typ.

Idag har varit en skön dag i skolan, jag började 10 och slutade 12. Det var najs som fan. Och imorron börjar jag i och för sig tjugo över 8 men då har jag naturkunskap och det är roligt. Plus att jag får reda på mitt betyg imorron. AH! Jag är nervös, för jag ligger precis mellan MVG och VG, antagligen får jag MVG men jag vågar lixom inte hoppas på för mycket. Ujujuj....

Jag träffade Essie igår på kvällen, vi gick en lite promenad till Värpinge Ravin, där satte vi oss och kände oss udda för de enda personerna som var där förutom vi var 20+ par. Sedan ringde G till Essie, han som jag... tja, vad jag nu gjorde, på nyårsafton. Vi träffade honom i stan och visade vägen till Tegnérs eftersom han inte hittade, hur fan kan man inte hitta till Tegnérs? Vi gick i alla fall genom stan och han var nog ganska full för han fnissade hela tiden. Sedan gick han vilse i Lundagård, ja jag vet inte hur han lyckades.

Nu ska jag sova, jag sover ganska mycket och jag är ganska trött mest hela tiden. Jag sov idag på eftermiddagen och nu är jag trött igen. Och jag gick inte upp särskilt tidigt imorse heller (tio över 9). Men jag får väl sova tills det går över...

2-0, så jävla bra :)

Inga kommentarer: