måndag 20 oktober 2008

Pinsamt, Jävligt pinsamt

Woscha, jag är fortfarande ur form sedan helgen.
I fredags åkte jag till Rebecka på Bollerup. Det var väldigt mysigt för jag har saknat henne. Kajsa var där med sin härliga dialekt. Rebecka har flyttat till affären, vilket jag är glad över för Raggårda låg jävligt långt bort.
På fredagen gjorde vi inte så mycket, rotade igenom mina kläder (eftersom jag som vanligt hade med mej alldeles för mycket) och bara chillade och åt upp mitt godis.
På lördagen vaknade jag typ 12 eller nått, jag var allmänt seg och gick i pyjamas (eller nått) fram tills typ halv två då jag duschade. Jag är glad över att jag tvättade håret i fredags för då behövde jag inte göra det nu. Palla liksom.
Klockan halv fyra ungefär åkte vi till Malin för att förfesta. Det var väldigt trevligt och vi körde en lek som jag inte fattade men som jag vann ändå (typ).
Jag tänkte inte bli så full men se det blev jag. Alldeles åt helvete för full. Alltså seriöst, jag visste inte att man kunde bli så full på vin. Men vad gör man? Ja, jag vet vad jag gjorde...
En flaska mousserat vin, lite allmän smakprovning, en falska vin och lite cider senare åkte jag plus alla andra till da höstfest. jag minns inte så mycket av bilresan (inte ett gott tecken) men jag minns jag hade hade världens problem att få på mig mina skor. Jävla skosnören, ska fan aldrig mer ha sneakers på mig när jag är så full. Nu är det typ fjorton knutar på dom, och jag har ingen aning om hur dom kom dit.
Väl framme på höstfesten så gick vi in och satte oss för att vänta på middagen. Jag började må lite dåligt och gick på toaletten ett tag, och somnade. Inne på toaletten. Där sov jag i typ, en halvtimme. Jag missade middagen och vaknade utan att Rebecka lyckades öppna dörren utifrån. Dom hade tydligen sprungit runt hela stället och letat efter mig och trodde att jag var styckmördad och våldtagen någonstans i en buske. Och jag som bara sovit lite. Och jag kan säga att den tuppluren behövdes nog för efter den så kunde jag iallafall gå normalt, efter att jag vaknat till förstås Jag blev ju nådigt brutalt uppväckt när jag satt så sött och sov inne på toaletten och blev sedan tvingad till att gå några varv runt huset. Inte skoj, jag frös somfan.
Igen Rebecka, förlåt.
Men detta är faktiskt första gången jag blir så in i helvete full på höstfesten och det händer alla någon gång, även den bäste (det vill säga jag). Jag skämdes som en hund när min skalle väl hade klarnat och ville helt ligga lågt ett tag. Stod mest och dansade och tittade på medan Rebecka och Kajsa hookade killar i långa rader (eller, jag vet inte, kanske inte såå långa). Jag hookade lite tjejer den kvällen. Vilket inte alls var meningen men det kan jag leva med. Bland annat var det en tjej som jag aldrig träffat förr (men som var jättesnäll) som jag bytte tuggummi med hela tiden. Tack xD
Jag blev lite våldsam lite senare på kvällen (jävla vita vin), fast det var säkert mest bara för att jag var uttråkad. Men eftersom jag inte hookar killar så får jag väl mucka med dom istället. Men det var ingen som tog mej särskilt seriöst vilket jag kan förstå såhär i efterhand (full, blond 17årig flicka, hallå?). Dock hade jag dagen efter märken i handflatan efter en killes tänder, han tafsade på mej...
Jag träffade gamla bekanta där i folkmassan när jag dansade. Det var trevligt och när jag skulle åka hem vid tre så fylleringde Niklas till mej. Det var ett tag sedan vi hördes och det var väldigt trevligt. Men jag undrar om hans minns det såhär i efterhand. Egentligen skulle vi åka mycket tidigare än tre men busshelvetet var typ en timme försenad. Inget mej emot tills vi kom ut utomhus, fi fan vad kallt det var. På vägen hem på bussen somnade jag.
Nästa dag vaknade jag utav att Rebecka och Kajsa spelade dåliga remixer högt på youtube. Kulkul, fast jag mådde bättre än vad jag trodde att jag skulle göra. Den där sovstunden på toaletten var kanske inte så dum. Om man bortser från att det var väldigt korkat gjort (aldrig mer bli så full!). Hade som vanligt lite bakisångest men vad gör man? Jag somnade om och klockan 3 ungefär hämtade mamma mig. Jag åkte via stallet där Rebecka var och sa hejdå.
Undra när jag ska tillbaka dit :)
Hemma var det söndagsmiddag och jag var fruktansvärt hungrig eftersom jag bara ätit frukost hos Rebecka. Jag åt, det var goooott. Sten, Sara och Rut var där. Rut har blivit så stor och hon är så jävla söt. Marie och Oskar kom också senare. Dom är trevliga.
Nej usch, nu måste jag duscha. Har fortfarande teatersmink på mig sedan genrepet idag.

1 kommentar:

Anonym sa...

haha så jääävla underbart. Dock besviken att du inte nämner mig!!! :O Ha det bra tösen ;) puss