söndag 5 oktober 2008

Fransar på klänning

Jag upptäckte precis att jag endast har skrivit om Mikans födelsedag som en liten notis. Det är ju synd och skam eftersom det ändå är en otroligt stor händelse att fylla 18. Jag får väl passa på att skriva om allt nu när jag äntligen tar mej tid.
Mikan fyllde 18 den 20 september 2008. Mikan är min kompis och den coolaste mest stilrena människa på jorden som dessutom är fruktansvärt snygg. Det måste ju firas. Och det gjorde det. Jag minns föresten att jag sa till Lykke igår att jag typ inte dricker så ofta och senaste gången jag blev full typ var i sommaras.
När jag sa det så kändes det som att jag hade glömt någonting. Och det hade jag. Jag blev ju jättefull på Mikans fest. Och det är min plastpappas fel. Jag lyckades fixa tysk källarskumpa av honom. Som typ, anföll en bakifrån. Igen, jag var inte alls beredd på att man kunde bli full av sprit. Trodde bara det gäller andra.
Mikan hade bara bjudit tjejer och det flödade östrogen. Det var mysigt. Och som vanligt när det bara är tjejer med i bilden på en fest så bondar man något otroligt och har ofta väldigt djupa diskussioner Jag var nog bara med på ett hörn. Jag mest åt och var apatisk. Seriöst, jag får alltid jättemunchies när jag dricker mej full. Eller ja, detta var väl typ andra gången....
I all fall. På Mikans fest. Alla var jättefinklädda, framförallt jag och Johanna. Johanna är en utav mina snyggaste kompisar. Hon är sexylicious som fan. Jag var jättesminkad och hade typ 5 centimeter långa lösögonfransar. Det såg ut som att jag hade en spindel i mitt öga.

Kajsa hade klänning!!! Och skrattade åt mig för att jag satt ensam på golvet och såg allmänt full ut. Jag kan faktiskt inte hjälpa att jag är känslig. Det är faktiskt bara bra rent ekonomiskt. Tyvärr blev jag snäppet över socialt full. Jag blev lixom lite apatiskt utvecklingsstörd full. Det är ingen höjdare eftersom folk tycker att man ser ut om en idiot. Vilket i och för sig säkert var helt sant. Men jag lyckades tydligen komma med några smarta kommentarer. Jag tror faktiskt att jag startade en diskussion när jag frågade ut högt: Om ni hade varit tvungna att välja, nunna eller hora?
Erkänn att det är svårt att välja...
Tydligen ska jag också ha sagt till Karin att: Jag vill inte ha pojkvän. Jag vill bara knulla.
Vilket jag tycker låter otroligt korkat. Jag tror faktiskt inte att jag sa så, det låter lite för slampigt för min smak. Och som att man inte har sex med sin pojkvän lixom. Mitt iq ligger alltid någonstans på golvet när jag är full.
Nu är Mikan iallafall myndig. Och idag är det bara två månader och sex dagar tills man själv blir vuxen. Åldersnoja!(?)


Också lite foton:



Inga kommentarer: