onsdag 8 oktober 2008

Du gör mig djupt deprimerad

Hahahahahahaha... Alltså, jag har precis sett det roligaste i hela mitt liv. Jag har redan länkat till det en gång men nu tänker jag banne mej länka till det en gång till:
http://www.youtube.com/watch?v=Af3rv5aryrQ

Jag älskar sån humor, jag kan inte hjälpa det. Jag skyller på min uppväxt :P


Igår så var det första ledarmötet. Det gick bra och nu är jag pepp.

Jag hade franskaprov idag och det gick mycket bättre än vad jag trodde. Just franskaprov får mej att må dåligt för dom är det inte lika lätt att bara snacka sej ur. Jag menar, ett samhällsprov. Det är ju bara att babbla all onödig fakta man har och hoppas att det läraren frågar efter ska finnas där någonstans. I stort sett så är det på alla prov, det är bara att skriva ner allt man kan och då brukar man nästan alltid få åtminstone ett poäng för ett bra försök.
Men på franskaprov funkar inte det. Jag menar, det blir ju lide svårt att försöka sej på att snacka sej ur en fråga om man inte ens fattar var frågan betyder. Det är iallafall dom erfarenheter jag har av franskaprov.
Men detta provet gick bra faktiskt. Bättre än vad jag trodde att det skulle gå eftersom jag var übernervös. Nu ska jag bara hoppas på att det fortfarande är bra efter att min lärare har rättat provet....

Inga kommentarer: