fredag 24 oktober 2008

Like the way I'm holding you

Yyyyyyyyyyyyyl!!! Sitter och skriver samhällsarbete om bistånd. Den ska vara inlämnad om... en halvtimme. Lycka till.
Varför blir det alltid såhär. Jag lovar mig själv varje jävla gång att aldrig mer, nu jävlar ska jag bli klar i tid. ICKE! Ibland är jag dum. Men orka vara dum. Jaja, det löser sig säkert.
Igår var det ledarmöte. Det hade säkert gått värsta bra om INTE prästen ändrat mötesplats två timmar innan mötet började från församlingshemmet till hans eget hem (för att han inte pallade ta sig till Nöbbelöv). Det hade säkert också gått skitbra förutom att jag och Lykke fick ansvaret att förmedla ut ändringen till alla. Det hade säkert i och för sig också gått bra om det inte vore för att jag inte har allas nummer. Dumma präst.
Sedan råkade den dumme prästen säga fel adress till mej (ibland är han ju bara skojig, han är så virrig att han inte ens kommer ihåg var han bor). Jag tyckte att Rudeboksvägen 196 låter väldigt obekant. Inte så konstigt, jag har aldrig varit där. Men hemma hos Dan har jag varit, men han bor ju inte på Rudeboksvägen 106. Den prästen är ju bara för skojig. Men ändå härlig!
Jag och Rebecka var vilse på Gunnesbo ett tag (fast seriöst, Gunnesbo? Inte ens dom som bor där hittar väl) men när vi väl kommit hem till dan så var det mysigt. Fick se Lykkes finfina tatuering. Den var snygg.
Träffade Charlie, som alltid är trevlig att träffa. Vi fick en ny gemensam nämnare som jag skrattade lite hysteriskt åt ett tag (men det är faktiskt jävligt roligt, världen är liten va?). Sedan cyklade jag hem, eller försökte iallafall. Jag cyklade på Calles cykel eftersom min är stulen, igen. Jävla Lund. Och Calles cykel är (eftersom Calle typ är 20 centimeter längre än mej) för hög för mig och ganska svår att cykla på. Men hem kom jag i alla fall.
Sedan träffade jag essiepessie ett tag. Vi träffade i sin tur några fulla pojkar som vi följde till Ariman. Jag kände mej sorglig. Den ena var från Brösarp. HerreGud! Sedan gick jag hem och slocknade, bokstavligt talat, med kläderna och lampan på i min säng. Shit vad jag är glad att jag är ledig idag.
Plugga var det ja!

Föressten, visst är det störigt när man har en låt på huvudet som man tycker om men inte kan hitta på något sätt någonstans.

Inga kommentarer: