söndag 5 oktober 2008

Abra kadabra, lite här och lite där

Igår så var jag ju helt utmattade efter i fredgas. Min kropp är så känslig, den klarar typ ingenting... Jag låg på soffan och sov typ hela dagen. Jag vaknade första gången utav att Calle skulle cykla till Max och köpa kvällsmat åt oss.
Sedan somnade om när han hade stuckit och vaknade igen utav att Lykke ringde och kom hit. Sedan satt Lykke och jag och snackade tills min mat kom. Sedan åt jag och vi tittade på tv och lyssnade på mysterimässan. Lykke hade lagt över en massa kristna låtar på en cd som vi ska ha med oss på lägret. Hon är så kreativ. Jag är en dålig ledare.
Efter att vi lyssnat på en massa kristna frikyrkliga låtar, ätit lite och rökt några cigg fick jag munchies och vi gick och köpte chips. Jag åt jättemycket och mådde illa (idag igen), sedan kom Robban hem med godis som han bytte bort till mig mot resten av chipsen. Så nu kunde jag fylla mitt sockerbehov också = jag mådde ännu mer illa. Jag och Lykke somnade på soffan till en film som vi slötittade på i typ några timmar innan vi fick tummarna loss och gick och la oss i min säng. Lykke är mysig att sova med, framförallt eftersom hon ofta bäddar min säng innan hon ska sova i den. Vilket jag aldrig hade pallat.
Sedan vaknade jag utav att Lykkes mobil väckte mej klockan 8. Sedan snoosade jag och Lykke i typ 40 minuter till. Egentligen är jag ingen snoozare ifrån början. Jag hatade att snoooza. Men sedan kom Lykke och fuckade upp mej :P
Det var ganska lite folk i kyrkan idag eftersom typ hela församlingen var i Tyskland. Vi hade bara två barn. Vi spelade bibelmemory. Visst, det låter skitskumt men det är jättekul. Jag har fastnat för det lika mycket som barnen har gjort... Efter kyrkan fikade vi och jag Lykke satt fast vi telefonen i några timmar i lätt panik. Som fortfarande finns kvar i mej någonstans därunder. Men nu pallar jag inte, för jag är för trött för att panika. Jag tror jag ska sova lite ...

1 kommentar:

Lajki sa...

Jag älskar att du skyller dina snooz-vanor på mig!! Det var fanimej du som sa: "sätt alarmet på åtta, så kan vi snooza." Lögnare där! Och bibel-memory är skiten alltså. Kärlek <3