fredag 24 oktober 2008

Nej jag kan inte, jag har fan fickan full med hamburgare.

Jävla uppsats Fortfarande inte klar. Men det går framåt. Egentligen är det sjukt intressant och väldigt kul. Men eftersom jag måste göra det så blir det mest jobbigt. Visst ni föresten att Sverige skänker 30 miljarder i bistånd 2008. I alla fall enligt regeringen.se.
Nu är jag lite lugnare, eftersom jag tekniskt sett redan missat dead-line så känns det ganska chill. Ikväll ska jag bara plugga, eller iallafall till 10. Essie vill träffa mig idag, och jag vill ju så klart träffa henne också, men jag får nog satsa på att göra klart uppsatsen först. Måste ha den klar innan jag åker till Taizé (alltså om 3 dagar, AAAAAH!).
Den här helgen ska jag alltså:

  • Göra klart uppsatsen.
  • Skratta hysteriskt
  • Packa
  • Gå på Johannas 18års-fest
  • Bete mej autistiskt
  • Gå i kyrkan
  • Tvätta
  • Skrika lite grann

Det är min helg. Najs som fan va?

Inga kommentarer: