måndag 6 oktober 2008

Ey,jag har papper!

Alltså, jag tänkte bara säga att jag borde få creed för att jag är så jävla rolig! SKRATTA ÅT MINA SKÄMT!!!


Fuck this shit, pallar inte vara kreativ.
Ledarmöte imorron. Fan vad fett!!! Förutom att jag misstänker att det kommer sluta med att alla eventuella ledare samlas utanför Nöbbelövsgården klockan 6 och kan inte komma in eftersom dörren är låst. Och att Dan kommer komma cyklande klockan halv sju och le lite gay och se allmänt hög ut. Sedan kommer vi få vänta ytterligare fem minuter eftersom jag måste kopiera en massa papper eftersom det antagligen bara är jag som tänker på information. Fast jag gillar att vara den, man känner sej så smart. En räddare i nöden lixom. Typ bara "neej, vi har inga papper" och då kommer jag där bara "Ey, jag har papper"... Så jävla coolt...
HAHA!

1 kommentar:

Lajki sa...

Du är ju speciell. Men visst, papper är bra att ha.

Sms:ade Dan, sa åt honom att ringa Rebecka. Förhoppningsvis gör han det. Men man vet ju aldrig. ("Kommer dit halv sju, ler lite Gay och ser allmänt hög ut"...?? ^_^ )

Bara du som tänker på information?? J fan. Jag vet inte ens vilken informatin du pratar om.
Puss och Gull <3