söndag 5 oktober 2008

Bry dej bättre slyna!

Jag måste börja uppdatera mej oftare... men palla.
i fredags var jag i Lomma. Och blev pissfull, vilket faktiskt inte alls var meningen. Det började bra, dvs jag drack inte. Sedan helt plötsligt blev det vodka. Och det som är så jävla lurigt med vodka det är att det först inte slår till, så då tänker man typ 'Aha, då kan jag ju dricka lite till'. Sedan 'POFF' och man är jättefull. Typ så blev det för mig.
Jag träffade Essie i fredags. Det var ett tag sedan, nu är hon blond. Eller ja, på väg att bli. Avfärgningsperiod alltså. Den suger... Hon drack också i fredags, men hon tål mycket mer än vad jag gör. Vilket kanske beror på att jag inte alls dricker lika ofta som hon.
Min kropp tålde iallafall inte så mycket vodka som jag försökte tvinga ner så när jag skulle sova så behövde jag helt plötsligt kräkas. Visst det är äckligt, men ibland måste man. Och det hade blivit avklarat ganska fort om inte någon hade låst dörren till sovrummet. Jag var inlåst, full, halvnaken och behövde kräkas. Jag fick verkligen inte upp dörren, stod typ i en kvart och försökte låsa upp men jag lyckades fortfarande inte. Och tror ni att denna någon hjälpte mej? Nej! Den någon bara garvade åt mej... Dålig stil!
Dagen efter mådde jag dåligt. Jag mådde fruktansvärt illa, men jag behövde åtminstone inte kräkas igen. Vilket var skönt. Fast jag hade nog inte blivit inlåst igen eftersom jag hade fattat hur man öppnade den nu... Man vrider på nycklen, typ.
Jag stack hem vid typ 4 tror jag... Och somnade på soffan :P

Inga kommentarer: