tisdag 10 mars 2009

Vissa dagar är dåliga dagar

Denna helgen har varit lång och händelserik. Men ändå rätt lugn. Ingen jobbig drama, och det är så sköönt. 
Men det kommer bli ett helvetes drama om det kommer ut...
I lördags var jag i Malmö och slogs inte med AFA. Jag gick på Taizémässa i st Pauli kyrkan, som för övrigt är en otroligt vacker kyrka, tillsammans med Jesusgänget. Det namnet är inte min idé och jag gillar det inte egentligen. Fy fan vad frikyrkligt :S
Efteråt var det inflyttningsfest som spårade ur. Iaf för några. Jag blev väldigt full på mitt vin, somnade ute på balkongen och kom hem med ett fett sugmärke. Från Lykke, som hade desto fler från (bland annat) mig, ett i pannan :)
Har några minnesluckor från den festen, vilket känns obra. 
Vitt vin är inte bra. Och inte körsbärsvin heller, för det är väldigt äckligt.
Träffade min syster påväg hem, hon hade också varit i Malmö.
Kom hem, åt fyllemat, spydde upp fyllematen och fyllan på toaletten och somnade halv fyra.
Jobbade på söndagen. Kom försent till jobbet men jag lyckades nog iaf se hyfsat pigg ut, även fast jag var asbakis och mådde skit. Efter jobbet åkte jag ut till Lomma och var där ett tag... och pratade...?
Sedan blev det domkyrkan och konfaträff (typ).
Sedan har jag ju varit ledig måndag tisdag. Det suger att vara ledig på tisdagen, känns så onödigt eftersom jag alltid är det.

Imorron är det franskaprov på katte. Alla som inte kommer gå räcker upp en hand!
Alltså, verkligen förlåt. Vet att man inte ska skolka prov, att det är skitdumt eftersom de bara ligger och flåsar oss i nacken sen ändå men jag har inte pluggat så mycket som jag vill och jag vill verkligen fick mitt betyg i franska. Därför ska jag icke göra provet imorron. Ska sjukanmäla mig och sätta mig i biblioteket och plugga. Så för det bli, även om det är dåligt...
Bajs på franskan :(

1 kommentar:

Lajki sa...

Hehe.

Ja. Ska vi komma överens om att aldrig någonsin nämna lördagen?
Heh. Host, harkel.

Puss.