fredag 6 mars 2009

Skånemejeriet

Jag är väldigt mätt nu.
Hade egentligen tänkt färga håret idag men det blidde icke så. Ska antagligen hälla i en massa olivolja istället och tvätta det imorron. Tips från Johanna. Olivolja är bra för håret, gör det lent och är utan tillsatser till skillnad från bajs man köper i affären.
Orkar inte gå ut idag. Tror jag ska ta en kväll hemma. Egentligen är det bud på att äta chips då, men jag orkar inte gå till malmborgs. Framförallt är jag inte sugen på chips nu när jag är mätt. Plus att chips är äckligt. Och just det, jag fastar ju också. Icke att förglömma.

I och för sig, "fastar". Jag skulle knappast kalla det fasta egentligen och jag är inte särskilt ambitiös. Men va fean, skit samma. Lite halvhjärtat funkar det också. Saknar godiset dock. Och kakor... Inte för att jag åt det så mycket innan egentligen men ååh vad jag saknar det, nu när jag inte ska äta det.

Tror jag ska spela lite spel nu :)



Skoja min doja om att jag inte räknade med det. Undra vad som kommer hända nu? Får se på söndag. Det kan ju inte bli värre än att det går åt helvete, men jag tror faktiskt inte det. Och om det nu går åt helvete så får jag ta det då.
Jag vet att det är fel, att det inte kommer att gå. Någon kommer att bli sårad och denna någon är jag. Denna våren kommer antagligen vara en jävla karusell, det förstår jag redan nu. Men jag kan ändå inte göra något åt det så varför bry sig. Får väl vänta in helvetet som en annan dödsdömd. Kan inte göra annat än att hoppas att det löst sig till sommaren iaf. För det ska lösa sig. För jag tänker inte vara ledsen. Jag är inte ens ledsen nu, palla vara ledsen. Orka vara emo.

Inga kommentarer: